سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرم آسکوربیک اسید و آلفا آربوتین اوردینری

نقد و بررسی سرم آسکوربیک اسید و آلفا آربوتین اوردینری

سرم اوردینری

سرم ویتامین سی و آلفا آربوتین اوردینری محصولی حاوی ترکیبات ضد لک و روشن کننده برای رفع تیرگی و رنگدانه‌های پوستی ناشی از هایپرپیگمنتیشن است. آسکوربیک اسید و آلفا آربوتین در یک بافت سرمی سبک و بدون آب باهم ترکیب شده‌اند که نه تنها اثر ضد لک دارد، بلکه به کلاژن‌سازی در پوست نیز کمک کرده و با خاصیت آنتی‌اکسیدانی از پوست صورت در برابر پیری یا ایجاد لک‌های جدید جلوگیری می‌کند.

افزایش سن، استرس و اضطراب، نورخورشید، تغذیه و مراقبت نامناسب از عوامل آسیب‌رسان به سلول‌‎های پوست هستند که جوانی و شادابی آن را تهدید می‎‌کنند و در بسیاری از موارد باعث هایپرپیگمنتیشن و ایجاد لکه و تیرگی می‎‌شوند. سرم ویتامین سی + آلفا آربوتین اوردینری (آسکوربیک اسید) با جلوگیری از عملکرد آنزیم تیروزیناز مانع ایجاد لکه و تغییر رنگ پوست می‎‌شوند.

معرفی سرم ویتامین سی + آلفا آربوتین اوردینری

ترکیبات موجود در این در یک فرمول کاملا بدون آب حل شده‌‎اند تا پایداری مناسبی بر روی پوست داشته باشند. ویتامین c یکی از موثرترین ترکیبات آنتی‎‌اکسیدانی است که برای روشن‎‌کردن پوست و کاهش لکه‎‌های پوستی استفاده می‎‌شود. علاوه‎‌براین حضور آلفا آربوتین در کنار آسکوربیک اسید، قدرت عملکرد سرم Ordinary را افزایش می‎‌دهد. الفا آربوتین یک ماده بیوسنتزی فعال‎ و بسیار خالص است که نقاط تیره پوست را کاهش و آن را یکدست می‎‌کند.

یکی از مزیت‎‌های این محصول نسبت به انواع محصولات کرمی دارای آسکوربیک اسید، فرم آن است چرا که سرم ویتامین سی + آلفا آربوتین Ordinary در مقایسه با انواع کرمی جذب بهتر و کارایی بالاتر آن است.

از آن‎جایی که ویتامین c و آلفا آربوتین در فرمولاسیون‎‌های حاوی آب پایداری پایینی دارند، استفاده از این فرمولاسیون دارای آب در تولید سرم آسکوربیک اسید عملکرد ترکیبات آن را کاهش می‌‎دهد. به همین دلیل Ordinary در تولید این سرم از فرمول کاملا بدون آب استفاده می‎‌کند که ممکن است در چندثانیه اول بعد از مصرف، احساس چربی بر روی پوست خود داشته‎ باشید، در حالی‎‌که محصولات اوردینری کاملا بدون چربی است و این مسئله صرفا به‌‎دلیل فرمولاسیون خاص این سرم است.

مشخصات سرم آسکوربیک اسید و آلفا آربوتین اوردینری اصل :

  • کشور سازنده: کانادا
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • بهترین زمان استفاده: تا 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
  • فاقد رایحه
  • جوان کننده پوست
  • از بین برنده لک های تیره و جای جوش
  • فاقد مواد مضر پارابن، سیلیکون، الکل
  • بدون تست بر روی حیوانات