سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای لیپوماتیک

با توجه به مزایای لیپوماتیک، این جراحی در میان بیماران محبوب شده است. این یک روش امن است و چربی را با آسیب های کمتری به بافت های بدن، برطرف می کند و بیماران یک دوره بهبودی کوتاه مدت را تجربه می کنند.

چربی های اضافی بدن،  تناسب اندام را مختل می کنند، اما نگران نباشید، لیپوماتیک یک روش موثر و بدون خطر است. در این جراحی، چربی های اضافی با لرزش و حرکت سریع یک لوله کوچک (کانولا) برداشته می شود. برای ایجاد این حرکت و لرزش، از فشار هوا استفاده می شود، بنابراین، بدون آسیب به بافت های اطراف تخلیه چربی انجام می شود.

 

دستگاه های لیپوماتیک سیستم امنیتی دارند، اگر کانولا با یک بافت بدون چربی تداخل داشته باشد، آن را متوقف خواهد کرد در نتیجه به بافت های غیر چربی بدن تان آسیبی نخواهد رسید. به این ترتیب، لیپوماتیک یکی از موثرترین روش های لاغری موضعی است.

 

با توجه به دقت و عدم آسیب بافت، چربی استخراج شده قابل استفاده برای سایر مناطق بدن می باشد.

برخی از بیماران ممکن است کبودی یا تورم کمی نیز داشته باشند که بسیار نادر است. در این عمل نیازی به بستری شدن نیست.

مزایای لیپوماتیک
لیپوماتیک روش جدیدی به منظور از بین بردن چربی ‎های اضافی بدن و چاقی ‎های موضعی است . در عمل جراحی لیپوماتیک هوای فشرده به داخل کانولا ( لوله متصل به دستگاه ) انتقال داده می شود که موجب ایجاد 3 نوع حرکت مکانیکی می‌ شود . در حقیقت کانولا  بخشی از دستگاه لیپوماتیک است  کهکه با بدن بیمار تماس زیادی برقرار خواهد کرد . این بخش از دستگاه لیپوماتیک به وسیله ی سوراخ کوچکی که اندازه آن 3 میلی متر است وارد بافت چربی می گردد و با حرکات ارتعاشی پیوند میان سلولی چربی‎ها را می شکند . از مزایای لیپوماتیک این است که در  کانولا حسگر هایی تعبیه شده که باعث می شود تا هیچ گونه آسیبی به بافت های عروق خونی ، لنفاوی ، عضلات و اعصاب وارد نشود .
تأثیر و نتیجه  عمل لیپوماتیک بلافاصله پس از عمل و در زمان بسیار کوتاهی قابل مشاهده خواهد بود .
سیستم ایمنی در جراحی لیپوماتیک بسیار بالاست زیرا  در صورت برخورد با بافت‎های غیر چربی متوقف می شود .
منقبض شدن پوست و جلوگیری از شل شدن آن  که موجب زیبایی بیشتر ظاهری پوست می شود .
لیپوماتیک خطر آمبولی را به همراه ندارد .
در لیپوماتیک امکان استفاده از مواد بی حسی وجود دارد و می توان این عمل را بدون بیهوشی انجام داد .
پوست در مقابل بیهوشی محافظت می شود .
ریسک عفونت در لیپوماتیک بسیار کم است .
بعد از عمل لیپواتیک فرد متقاضی خستگی و کوفتگی ندارد .
در عمل جراحی لیپوماتیک فرد می تواند به زودی به محل کار و فهالیت روزانه خود بازگردد ولی لازم است تا از انجام کار های سنگین اجتناب کند .
 
نکات مختصری در رابطه با لیپوماتیک
لازم است تا فرد حدود دو ماه گن مخصوص بپوشد.
از لیپوماتیک فقط برای بازوها ، ران ، کمر ، پشت ، باسن، شکم و پهلو می توان استفاده کرد و برای نقاط حساس مثل زانو باید از شیوه دیگری بهره مند شد .